Przed wejściem na szczyt trzeba wpierw oswoić się z pagórkami (Kazimierz Chyła)

Najnowsze zdjęcia
Ankieta
Jak trafiłeś(aś) na moją stronę?

Mój profil na Facebooku

Wielkanoc na Saharze w Klubie Podróżnika

Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny

W ramach Klubu Podróżnika zapraszamy dnia 27 kwietnia o godz. 18.00 do Pałacyku Zielińskiego w Kielcach na spotkanie z Tomaszem Kosińskim, który zaprezentuje swoją relację z Tunezji pt. "Wielkanoc na Saharze".

Autor tak opowiada o swojej podróży: Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się spędzić święta Wielkanocne poza domem. Nasz wybór padł na Tunezję. Wielkanoc na Saharze to ciekawa odmiana. Nie spędzaliśmy czasu w hotelu All Inclusive, ale codziennie przemierzaliśmy ten kraj pociągami, autobusami, luażami, taksówkami, na wielbłądach, quadach, samochodami terenowymi. Objechaliśmy Tunezję wszerz i wzdłuż. Spotkaliśmy miłych ludzi, ruiny rzymskich budowli, troglodytów żyjących w skalnych jaskiniach, tuaregów koczujących na pustynii, góry i oazy, pustynie i słone jeziora. Widzieliśmy miraże i poród młodego, dzikiego wielbłąda. Dzisiaj, gdy mija rok od naszej wyprawy, a Tunezję i Egipt objęła „jaśminowa rewolucja” nasze wspomnienia i fotografie nabierają nowego znaczenia. Zdajemy sobie sprawę, że te dwa tak niegdyś popularne kraje, mogą stać się na jakiś czas niedostępne dla masowej turystyki.

Tradycyjnie po prezentacji zapraszamy na spotkanie integracyjne członków i sympatyków Klubu Globtroterów TRAMPER.